Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

15. januar 2016

Monster toalettveske



Jeg lot meg inspiere av noen monster puter jeg hadde sett når jeg skulle sy toalettveske til en fre år gammel gutt. Synes denne ble ganske kul med mye uttrykk. Håper den kommer til god bruk. Jeg vet ikke om mottakeren hadde behov for toalettveske, men viss ikke kan den jo brukes til andre ting også.

Oppskrift: Selvkomponert
Stoff: Prikkestoffet er fra stoff og stil og er det samme jeg brukte på denne kjolen. Det hvite og sorte stoffet jeg har brukt til øyner og tenner var bare noen stoffbiter jeg hadde liggende, vesken har et ensfarget rødt for oppi også fra stoff og stil.
Tilbehør: Glidelås fra stoff og stil
Konklusjon: Fornøyd. Jeg synes kanskje at munnen kom litt lavt ned og ville satt den litt høyrere oppe viss jeg skulle laget flere av denne typen, men det er det ikke sikkert jeg skal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar