Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

17. mars 2016

Søt liten strikkekjole til søt liten jente

En kollega og venninne fikk ei lita jente i fjor og i den forbindelse vanker det jo en liten gave. Jeg syntes dette var en søt liten kjole til en babyjente og håper den vil bli mye brukt.

Oppskrift:  Sandnes garn, lanett baby 0914, Tema 3.
Garn: Drops alpakka silke
Pinne størrelse: 3
Konklusjon: Søt liten og myk kjole. Fikk veldig glade og fine takk og ord fra moren som selv ikke er en strikker og som virket å sette stor pris på en strikket gave.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar