Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

8. april 2014

Hele Norge baker hele helgen.

Her på fredag så jeg og datteren min på hele Norge baker på tv3 der de bakte brød. Dette inspirerte og helgen ble rett og slett en liten bake helg. Først på lørdagen bakte vi Camilla sitt Stablebrød. Dette var jo et utrolig kult brød som passet perfekt til en litt kvessen suppe på lørdags kvelden.

På søndag bakte vi mine standard rundstykker som aldri blir helt like men som kan ha et utgangspunkt i denne oppskriften.

Og til slutt måtte jeg forsøke meg på tv programmet sin tekniske oppgave Øyvinds åtteflettet loff og må jeg få si det selv, jeg synes mitt brød ble betydelig finere enn flere av deltakerne sine :) Ti hi :)

1 kommentar:

  1. Nam! Her var det mye lekker mat!
    Vi får prøve oss på en grovere variant av stablebrødet en gang, for det var godt :)

    SvarSlett