Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

3. mars 2010

Strikket kjole med hjerter.


Denne kjolen er strikket i Sandnes garn alpakka. Den er strikket med inspirasjon fra en oppskrift i boken "myk start", men det ble en del tilpassninger i forhold til at jeg ikke strikket med det garnet som det var tatt utgangspunkt i i oppskriften, jeg ville likevel ha en nokså liten størrelse på kjolen. Jeg strikket glattstrikk på rundpinne i stede for rillestrikk frem og tilbake og jeg hadde lyst på en hjertebord til pynt som ikke fantes i oppskriften, så det ble litt egenkomponier. Ble nokså fornøyd spesielt siden dette er noe av det første jeg har strikket med mønster og jeg syntes det ble noen søte hjerter :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar