Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

27. juli 2016

Hjerter til hjerter



Sommeren for to år siden skulle vi treffe disse flotte jentene her på hytta til Farfar og Besti. Vi er så heldige å få arve masse fine klær etter dem og som en liten takk tenkte jeg at jeg i hvertfall kunne bidra med bitte litt tilbake. Så når alle tre jentene skulle være i sammen på hytta i flere dager var det kjekt å sy matchende singletter og luer til dem. Dette er de store forbildene og det kan dere se i øynene på jenta mi :) Friske og fine farger som passer til sommeren og til det meste av andre klær. 

Stoff: Jersey og ribb fra Stoff og stil.
Mønster: Luemønsteret er mitt eget, mønsteret på singlettene mener jeg at var fra HS og Jubel sin første bok.
Konklusjon: Kjekt med hjerter til slike kjekke jenter som ligger mitt hjerte nær. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar