Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

15. juli 2010

Hagen 21. mai 2010 - Nedre skråning mot gårdsrommet

Her har jeg satt tre ulike typer tullipaner i farge fra gul mot orange-rød. Den gule typen heter "Monte Carlo" Den rød-orangje som det er bilde av under tror jeg heter "Cilesta" Mens den siste varianten som ikke er sprunget ordenlig ut enda mener jeg at skal hete "Alegretto".
Her er det igjen bilde fra tulipanene som er plantet i v-formasjonen, alle disse store tullipanene skulle egentlig være samme sort som heter "Beauty og Apeldoorn" og skulle være gulorange i fargen, det stemmer forsåvidt for noen av dem ble gule og noen orange :-)
  
Vårfloks (Phlox subulata) varianten " Emerald Cushionblue" plantet i mai 2010.
Vårfloks (Phlox douglasii) varianten " Cracer Jack" plantet i mai 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar