Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

15. juli 2010

Hagen 21. mai 2010 - Postkassebedet

Denne stauden hvet jeg ikke hva heter, den kjøpte jeg på salg uten merkelapp og plantet den i 2009.
En blå staude jeg ikke er helt sikker på hva heter, på blomsten synes jeg den ser ut som en forglemmegei søster variant, men bladene ligner ikke på det.
Prakthumleblom (Geum coccineum) varianten "Cookie".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar