Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

19. september 2011

Yndling

IMG_1018
I påvirkning av alle andre har…… filosofien. Så synes jeg det er så gøy med alle andre som har så kule navn på sine klær og ting, gode eksempler er duBedåre, Monstermønster, Syserine, Liten & Stilig og jeg kan nevne en hel haug til med herlige, kjærlige og kule navn. Så der satt jeg og tenkte “alle andre har….., eg og vil…..” Og uten å måtte krangle med noen foreldre som skulle ha noe å si en gang, så var det jo bare å bestille lappene en ville ha med navnet en ville ha. Navnet Yndling har jeg tenkt på en stund og siden det liksom hadde festet seg i hodet mitt så ble det det. Så får jeg håpe jeg kan gi bort noen Yndlingsklær som virkelig blir til Yndlingsklær. :-)

2 kommentarer:

  1. Knis, rødme, takk for navnros! Yndling var rett og slett yndig og nydelig, og ja, perfekt for yndlingsklærne. (o: Gratulerer med nytt navn og nye lapper!

    Tror det har skjedd noe rart, for jeg ser nedover her at du har mange fine innlegg jeg ikk har sett, kan du ha falt ut av blogglista mi? Er det mulig at bloggerplutselig bestemmer seg for å tulle med "bloggvennene" mine? Guri land, jammen glad jeg tenkte på deg her i Rogaland og fant deg igjen!

    Apropos navnlapper: selv lurer jeg på om jeg må finne meg en ekstravariant som er litt tøffere, bare et sympol eller noe. 6åringen begynner å bli så stor og god tl å lese at duBedåre snart er i søteste laget... Hver alder, sin sjarm!

    SvarSlett
  2. Jeg så ikke dette för nå! Smigret! Synes nemlig selv jeg har verdens mest kjerringaktige navn på bloggen, töntigt som det heter på denne siden av grensen! Yndling er kjempefint!

    SvarSlett