Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

13. august 2010

Gullet er kommet i gang som modell.

Gullet har startet sin modell karriere og de første bildene er allerede blitt lagt ut :)

Jeg kommer til å legge bildene ut under de gamle innleggene som omhandler de klærne hun har på seg, kjekt å se hvordan klærne ser ut på. Så det er bare å bla seg tilbake i de eldre innleggene viss en er interessert.


Jeg har allerede lagt ut bilde under innleggene:
"Myke strikkebodyer i herlig alpakka ull" og
"Babybukse i brunt og turkis".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar