Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

30. desember 2010

Juleverksted hos Mia - Tovede sauer

I slutten av november var jeg på juleverksted hos Mia, dette var juleverksted for de voksne barna og noen mødre :) Ofte på disse verkstedene blir det laget noen engler, det ble det også i år, men jeg tovet sauer i år. Veldig fornøyd med resultatet. "Se så søte de e!" Bæ bæ lille lam.......

Jeg brukte en oval stein innenfor den hvite ullen og tovet rundt. Hodene er nålefiltet av svart ull. Ørene er klippet ut av litt svart ull som jeg tovet til en flate og nålefiltet fast i hodet, og hodet er også nålefiltet fast i kroppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar