Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

30. desember 2010

Stripet sparkebukse.

Dette er en av mine favoritter blant det jeg har strikket til Ylva. Den er fra Sandnes garn sitt hefte "Lanett baby 0914 0-4 år" og er strikket i Sandnes garn sitt Lanett garn. Jeg strikket den i størrelse 0-3 mnd. og mot normalt så passet den faktisk i dette tidsrommet, tror hun vokste ut av den når hun var 3,5 mnd. Luen er strikket på frihånd og desverre husker jeg ikke lengre hvor mange masker og hvordan jeg har strikket den.

Her er hun ca 2 mnd. gammel og som dere ser passer den ganske så bra.

2 kommentarer:

  1. Måtte bare følge linken fra Simon sin bukse og se på denne herligheten også. Supersøt! Og jeg syns bildet er så herlig beskrivende for livet med barn på 2 mndr. En tar et bilde av skjønnheten, og enser ikke engang at man har gulpekluten på skuldra. Obligatorisk plassering gjennom noen måneder, så den nesten blir som en integrert kroppsdel en bare tar for gitt! (o:

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin den buksa er! Har kikka på den mange ganger nå, og tror bare jeg er nødt til å strikke en sånn :)

    SvarSlett