Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

30. mai 2011

En litt varmere solhatt for de litt kaldere dagene.

April 2011 (2)
En enkel liten heklet solhatt i det deiligste mykeste garnet. Ganske så søt på vår lille klatremus som liker bedre å klatre oppi vognen sin enn å gå bak den.
     April 2011 (4)        April 2011 (5)
Oppskrift: Fra drops design (planen var å hekle både kjole og jakke også, men plutselig ledet inspirasjonen meg andre steder og foreløpig er det bare luen/hatten som er ferdig).
Garn: Drops BabyAlpaca Silk (70% Baby Alpaca 30% Mulberry Silk) mitt siste favoritt garn, så mykt, så mykt! Jeg måtte bare kose litt med det mot kinnet underveis mens jeg heklet, som med en annen liten kosebamse.
April 2011 (17)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar