Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

27. august 2011

Enkel apebukse.

 

IMG_0813

Jeg måtte bare sy noe mer i dette fantastiske stoffet så jeg sydde også en enkel apebukse før ferien. Den er helst litt i det sprelskeste laget for min smak. Men grei på sommeren så får vi se hvor mye den kommer til å bli brukt videre fremover.

Mønster: Eget

Stoff: Apestoff fra kameleont design og brun ribb fra stoff og stil.

Konklusjon: Jeg liker som sagt bedre det som er litt enklere og synes det blir litt i det meste med en hel bukse i ett så mønstret stoff. Når jeg ser på bildet her synes jeg hun er litt søt i den og, så vi skal nå se å få brukt den noe med strømpebukse under også.

IMG_0816

2 kommentarer:

  1. blir nå glad av slikt apestoff :) Kjempefine bukser på søt modell!

    SvarSlett
  2. Så flott apebukse. Deilig buksemodell også. Masse plass til å bevege seg i :)
    Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!

    SvarSlett