Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

15. juni 2015

Ballongskjørt i forsinket barselgave.

En venninne av meg fikk en jente og det tok år og dag før jeg fikk avlevert noen barselgave til dem. Ok ikke helt bokstavlig år og dag, men nokså nær et år i hvertfall. Da var det blitt sommertider igjen og jeg tenkte det kunne være fint med et lite skjørt på en ettåring som stabbet rundt og lærte seg og gå.


Oppskrift: Modellen er som i innlegget under fra Ottobre 3/2012, er bare noen størrelser mindre.
Stoff: Fast bomull fra stoff og stil.
Tilbehør: Blondebånd fra stoff og stil, strikk og trykkknapper i livet.
Konklusjon: Litt flau over å komme med gave så sent og i grunnen samtidig litt flau over at det da ikke var noe mer avansert eller vanskelig jeg kom med som kunne unskylde at gaven ble litt forsinket. Men, men... Håper nå at skjørtet ble litt brukt og passet på, jeg synes i det minste at det ble nokså søtt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar