Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

7. mars 2010

Bokhyller i kneveggane

Alle gode gjennomtenkte prosjekter begynner med en god arbeidstegning.
 
Hylle nr 1.
Hylle nr 2.
Bokhyllene er laget av Frode sitt hjemmelagde villmarkspanel som igjen er laget av grantre som har vokst seg store på tomten vår over mange mange år, og til slutt måtte bøte med livet når vi overtok plassen og heller ville ha sol inn stuevinduet og villmarkspanel på løa :0)
Det er ikke lenger så mye ledig plass i hyllene som det er på bildene. Og som Froden sa "dette blei et mini bibliotek". Ganske praktiskt å få brukt plassen i kneveggene til noe så lenge vi ikke har så mange andre vegger å sette opp bokhyller på. Jeg har ikke laget så mange ting i tre etter den gang jeg hadde sløyd på ungdomskolen, så jeg er ganske fornøyd med arbeidet her som innebar både saging, høvling, pussing, måling og skruing. Fantastisk flotte er de jo ikke, men så skulle de bare stå i kottet også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar