Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

7. juli 2011

Bukse med sølvstriper.

bukse med sølvstriper (1)       Jeg vet ikke om det helt kan kalles redesign, men jeg reddet i hvertfall denne buksen fra bli erklært død. Den var nedprioritert blandt alt det andre fine tøyet vi arver, men jeg så potensialet i den…. viss det bare ikke var for de rare linningene som jeg ikke syntes stod i stil i det hele. Med litt enkel klipp, klipp og sy, sy så  fikk den i stede gode svarte ribber (stoffet var opprinnelig fra en gammel t-skjorte).  bukse med sølvstriper (3)
IMG_0336  IMG_0332  IMG_0180  IMG_0185

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar