Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

11. januar 2016

Hjerte sminkeveske

Mottakeren av vesken i innlegget under har også en lillesøster som er blitt så stor at en sminkevekse ville passe også til henne. En litt mer kreativ variant denne gang.

Oppskrift: Egen
Stoff: Jeg tror alle stoffene er fra stoff og stil, men er ikke helt sikker. Det blomstrete soffet kan være fra textart. Uansett så er det et av de stoffene som har bodd i hyllen hos meg en lang stund og sannsynligvis ikke så lett å få tak i nå lengre uansett.
Tilbehør: Blondeglidelås fra en liten butikk jeg fant på etsy og som jeg ikke husker navnet på lengre. Skråbånd fra stoff og sil.
Konklusjon: Denne ble litt mer kreativ og det liker jeg. Jeg hadde desverre tenkt litt lite igjennom rekkefølge på syingen og hvordan jeg skulle gjøre når jeg sydde på skråbåndet, det synes jeg var synd for det trakk ned resultatet en del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar