Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

19. januar 2016

NinjaToalettveske


Dette synes jeg ble den kuleste veksen jeg laget i julepresang. Den var til min nivø som er 7 år og trengte ny toalettveske. Da måtte den jo være litt kul og denne synes jeg ble litt kul, håper han også synes det. Jeg lot meg inspirere av et bilde jeg så av noen som hadde laget rumpetaske som lignet en del på denne. Mønster og alt laget jeg selv og jeg sydde inn en lomme med glidelås på innsiden.

Oppskrift: Selvlaget.
Stoff: Dongristoff fra en gammel dongribukse min. Rødt stoff og blått stoff (brukt som fòr) tror jeg er fra stoff og stil, men er litt usikker.
Tilbehør: Glidelås i lommen på innsiden og toppen fra stoff og stil. Blått og svart skråbånd fra stoff og stil. og Gule silkesnorer fra en gammel jakke min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar