Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

2. januar 2016

Sølv og dongrskjørt + frost pannebånd

Synne fikk også skjørt og pannebånd til jul. På skjørtet fikk jeg anledning til å bruke rynkefoten som jeg har til coverlocken min og det var litt gøy. Det blomstrete dongristoffet synes jeg er så kult og håper å få laget et dongriskjørt til meg selv også i dette en gang.

Oppskrift: selvkomponert
Stoff: Sølv jersey fra s&s. Blomstret dongri fra textart (tror jeg). Blått stoff fra hylla. Froststoffet til pannebåndet er kjøpt på Olivias.
Tilbehør: sølvstrikk i livet fra s&s og sølv skråbånd fra s&s.
Konklusjon: Jeg ble fornøyd med skjørtet og håper at 9 åringen også synes det var litt kult. Jeg la med et frost pannebånd som jeg var nokså sikker på at kom til å falle i smak i det minste


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar