Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

12. januar 2016

Små vesker til øretelfonene

Nok en julegave. Eller det vil si flere julegaver. Vi hadde noen ungdommer både i familien og barnevakter som skulle få julegaver i år, til noen ble dette en del av gaven og til noen så ble dette gaven (med et par øretelefoner oppi og en karabinkrok til å kunne henge den etter).


Fremside og bakside
Feltet på siden av glidelåsen er refleks fra en refleksvest slik at den har en ekstra funksjon viss den henges synlig.


Fremside og bakside.

Oppskrift: Fant inspirasjonen på pinterest og laget mønsteret selv.
Stoff: Alle stoffene utenom det med blå prikker er fra stoff og stil. Det blå prikkestoffet er fra jysk.
Tilbehør: Blondeglidelåsene fant jeg på etsy (jeg husker ikke hva butikken het). Refleksremser har jeg plukket av refleksvester.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar