Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

14. januar 2011

Rød strikkebukse til tunika

Jeg har tidligere blogget om en rød tuika jeg hadde strikket og heklet. I strikkeheftet var det også en bukse som skulle passe til. Jeg er desverre ikke særlig glad i å strikke bukser, men fikk hjelp av min søster med strikkingen. Hun strikket buksen og jeg heklet på kantene.


Oppskrift: fra Sandnes garn sitt hefte "Mandarin baby 0805" tema 3 str. 3 mnd. (passet når hun var 3 mnd. til ca 8 mnd.)

Garn: Mini duett fra Sandnes garn. Det er en blanding av ull og bomull. Jeg synes det kjennes mest ut som bomull når jeg tar i det, men det virker som det er ordentlig varmt og godt.

1 kommentar:

  1. Guri malla, for ei nydelig lita tulle! Ikledd flotte strikkaplagg. Så flink du er! (o:

    Ha en fin dag!

    SvarSlett